De ombudsman vindt dat u de klacht eerst moet voorleggen aan de organisatie waarover u klaagt. Die organisatie moet namelijk de gelegenheid krijgen om te reageren en de klacht op te lossen.
Op de website van de gemeente Westvoorne leest u hoe u een melding of een klacht kunt indienen. In de servicenormen van Westvoorne staan de belangrijkste uitgangspunten voor de dienstverlening, bijvoorbeeld binnen welke termijn u antwoord op uw vraag hoort te krijgen, hoe snel een vergunning verstrekt moet worden en hoe lang de maximale wachttijd aan een balie mag zijn.
Heeft u nog vragen, neem dan contact op met de gemeente Westvoorne. Bel 14 0181 of ga naar de contactpagina op de website van de gemeente.
Contact Ombudsman
De ombudsman Rotterdam-Rijnmond is iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 12.30 uur op 0800-0802 (gratis).
U kunt ons bellen met vragen. Ook kunt u een afspraak maken om uw klacht persoonlijk toe te lichten of Verder kunt u een klacht indienen via e-mail of fax. E-mail ons via info@orr.nl.